واچ تایم زیاد در پست و پیج اینستاگرام خیلی مهم هست و باعث می شود که پیجمان رشد کند. حالا اولین سوالی که ممکن است تو ذهن شما پیش بیاید این است که اصلا واچ تایم چیست؟ و همچنین بالا بودن واچ تایم چه تاثیری در پست و پیج ما دارد؟

واچ تایم گرفتن در پست _ راه های افزایش واچ تایم در پست

واچ تایم گرفتن در پست چیست؟ 11 تکنیک برای افزایش واچ تایم

قبل از توضیح این که چگونه واچ تایم زیاد در پست بگیریم، به تعریف واچ تایم چیست؟می پردازیم و بعد به روش های افزایش واچ تایم می پردازیم.

واچ تایم چیست؟

به مدت زمانی که مخاطب روی محتوای پیج صرف می کند و محتوا را می بیند واچ تایم می گویند. در ادامه به چند راهکار اشاره می کنیم که با استفاده از آن ها می تونید به راحتی واچ تایم بگیرید و آمار پیج و پست ها را افزایش بدید.

11 تکنیک برای افزایش واچ تایم:

1.کاور و تیتر پست:

کاور پست باید جذاب باشد تا توجه مخاطب را به خودش جلب کند تا محتوا و پست شما رو ببیند.

2.قلاب:

پستی که می گذارید اگر عکس باشد که همان کاور پست شما به عنوان قلاب می باشد و اگر فیلم باشد نتیجه ای که از ویدئو می گیرند رادر همان ثانیه های اول به عنوان قلاب برایشان بگویید.

به عنوان مثال:(چطور 2% افراد توانستند به اندازه ی 98% بقیه پیج ها فروش انفجاری داشتند؟ چون کمپین فروش برگزار کردند که در پایین مقاله درباره آن توضیح دادیم)

3.کپشن نویسی:

کپشن جنجالی و کنجکاو کننده برای ترغیب مخاطب بنویسید که باعث شود متن را تا آخر بخواند.

4.جذاب و ارزشمند بودن محتوا:

اگر تیتر شما جنجالی و جذاب باشد و مخاطب روی اون کلیک کند و بعد ببیند که محتوای شما به درد نخور هست سریع از روی پست شما رد می شود و هیچ واچ تایمی نمی توانید از مخاطب بگیرید.

5.اشاره به پست قبلی در پست:

وقتی داخل پست در مورد چیزی صحبت می کنید مخاطب را تشویق کنید که توضیحات تکمیلی آن را در دو پست قبلی ببیند، اینطور واچ تایم بیشتری از مخاطب برای ماندن در پیج می گیرید.

6.بیوگرافی و هایلایت ها:

نکات آموزشی کوتاه مربوط به پیج را در یک هایلایت قرار بدید و در بیوگرافی به همون هایلایت اشاره کنید که این مورد باعث بالا رفتن واچ تایم پیج شما می شود.

7.پست های اسلایدی:

پست های اسلایدی باعث می شود که پست دو الی سه دفعه در صفحه هوم یا خانه تکرار شود و مخاطب دوباره آن ها را ببیند و ما واچ تایم بیشتری را بگیریم.

8.تکنیک برای برگشتن به اسلاید قبلی:

برای مثال: در محتوای پست فعلی، به چیزی که داخل اسلاید اول گفتید اشاره کنید تا مخاطب مجبور باشد به اسلاید اول برگردد و همچنین ترس از دست دادن را در آن ها ایجاد کنید که مخاطب مجبور به انجام دادن آن شود.

9.ایجاد کال تو اکشن در آخر ریلز:

مخاطب را موظف به انجام دادن کاری در پیج کنید تا واچ تایم بیشتری بگیرید.

10.درگیر کردن حس مخاطب با آهنگ ترند:

مخاطب وقتی آهنگ جدیدی را می شنود، سعی می کند که مدت زمان بیشتری را روی پست بماند و به آهنگ گوش کند، و یا چند بار آن را تکرار کند.

11.استفاده از زیرنویس برای ریلزها:

استفاده از زیر نویس ها موجب می شود که مخاطب متن را دوباره بخواند و یا روی متن نگه دارد.

نکته مهم: یکی از مهمترین بخش های اینستاگرام واچ تایم می باشد و هرچقدر میزان آن بیشتر باشد نزد اینستاگرام پست ارزشمند و مفید بوده و باعث می شود که پست به اکسپلور برود و تاپ هشتگ شود.

کمپین فروش چیست؟

کمپین فروش یک شغل پولدار، نوین و یک فرصت است که خیلی ها از آن بی خبرند و تنها افراد کمی با آن به درآمد بالا رسیدند. کمپین یک مهارت هست که نیازی به سابقه یا تجربه قبلی نداره چون با آموزش های صفر تا صدی که طی دوره در مدت کوتاه حداکثر یک ماه می بینید و با پشتیبانی های تضمینی از طرف تیم و با دادن الگو های آماده می توانید مهارت لازم را به دست آورده و در همان روزهای اولیه وارد بازار کار بشوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شغل کمپین نویسی اینجا کلیک کنید

کمپین فروش باعث می شود که مردم برای محصول صف ببندند و برای خرید از محصول عجله کنند و شما فروش انفجاری به اندازه چند ماه را در یک روز داشته باشید و به جای اینکه در ماه چند بار با حجم فروش کم به اداره پست مراجعه کنید، در ماه یک بار با حجم فروش بیشتر به اداره پست سر بزنید و فروش بالایی رو رقم بزنید و به درآمد انفجاری برسید.

برای دیدن آموزش های رایگان و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید 

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *