برای سناریو نویسی استوری، باید ایدههای بسیار خاص و جذابی داشته باشید تا مخاطبان بیشتری را جذب و در نهایت محصولتان را به فروش برسانید. اگر به دنبال یادگیری اصول سناریونویسی در اینستاگرام هستید، پیشنهاد میدهیم که حتماً در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
>>عنوان ها
- سناریو نویسی استوری _ چرا سناریو نویسی در اینستاگرام مهم است؟
- ویژگی های سناریو نویسی
- 5اصولی که در نوشتن سناریو نویسی مهم است؟
- چگونه سناریو نویس حرفه ای و فروش انفجاری داشته باشیم؟
- مزایای کمپین نویسی
- کلام آخر
سناریو نویسی استوری _ چرا سناریو نویسی در اینستاگرام مهم است؟
- سناریو نویسی (داستان نویسی) در واقع ساختن یک داستان جذاب و مختصر که مخاطب را جذب و با برند شما همراه می کند و در نهایت او را به اقدامی مثل “خرید” ترغیب می کند.
- دلیل اینکه چرا سناریو نویسی مهم است، به همین برنامه خود اینستاگرام مربوط می شود چون که افراد وقتی وارد این برنامه می شوند دنبال سرگرمی های خاصی هستند به همین علت باید تولید محتوایی ایجاد شود که برای مخاطب جذاب و مفید باشد و بتواند نهایت سرگرمی را برای مخاطب به وجود آورد.
ویژگی های سناریو نویسی
به روز بودن:
سناریو نویس باید از تمامی ترندهای روز آگاهی داشته باشد و در جریان اینکه کدام موضوعات واکنش مخاطبان را نشان می دهند و آنها را می پسندند باشند در این صورت است که تبلیغات شما مفید بوده و سناریو سازی کاربردی صورت می گیرد.
هدفمند باشد:
باید بدانید که هدف از ایجاد صفحه برای کسب و کار چیست و چه نیازی از مخاطب را برطرف می کند.
خلاصه و مفید باشد:
باید در عین کامل بودن خلاصه و مفید نیز باشد.محتوای طولانی و زمان بر در اینستاگرام جایگاهی ندارد.
سرگرم کننده باشد:
سعی کنید سناریوهای کاملاً کاربردی و سرگرم کننده برای مخاطبان خود تولید کنید و نتیجه این کار تحت تأثیر قرار دادن هرچه بیشتر مخاطب و همراه کردن او با خود است.
5اصولی که در نوشتن سناریو مهم است:
1.انتخاب هدف معین جهت تبلیغات:
داشتن یک هدف مشخص برای تبلیغات خود از اولین و مهمترین قدم در اصول سناریو نویسی است. اینکه بدانید تبلیغات شما چگونه و چه تأثیر مثبتی روی مخاطب داشته باشد و همچنین مخاطب با دیدن تبلیغات شما چه حسی در رابطه با آن و کاری که انجام میدهید، دارد، با جواب دادن به همه این سؤالات به شما کمک میکند تا بتوانید به طور کامل هدف خود را مشخص کنید و سناریوی خود را بنویسید.
2.شناختن مخاطب:
با شناخت دقیق مخاطب هدف مثل، سن، جنسیت، علایق، مشکلات،آرزوها و سبک زندگی آنها استوری ها را طراحی کنید تا به نیازها و خواسته های آنها پاسخ بدهد.
3.شناخت کامل اینستاگرام:
شما با شناخت و آگاهی کامل از برنامه اینستاگرام ، باید تمام اطلاعات مفید و به روز در مورد الگوریتمهای اینستاگرام را مسلط باشید. البته یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن هم تحقیق و کمک گرفتن از افراد موفق در این زمینه است.
4.داستان گویی:
یک طرح ساده با یک شروع، میانه و پایانی بسازید و با یک شخصیت اصلی یا خیالی همراه باشد و بتواند یک مشکل که مخاطب با آن روبه روست را معرفی کند و محصول شما را به عنوان راه حل برای مشکل معرفی کند. محتوای داستان شما باید همراه با هیجان، شوخ طبعی و حتی غم باشد تا احساسات مخاطب را تحریک کند.
5.تحقیق در مورد رقبا:
در این مرحله شما با تحقیق در مورد رقبا که چه تکنیکها و روش هایی را در اولویت قرار می دهند و رشد می کنند، ولی به این نکته توجه داشته باشید که از روی آنها کپی برداری نکنید و فقط جهت ایده در مورد آنها تحقیق کنید.
چگونه سناریو نویس حرفه ای و فروش انفجاری داشته باشیم؟
اگر می خواهید یک سناریو نویس حرفه ای باشید و با نوشتن هر سناریو، فروش انفجاری داشته باشید توصیه من به شما، آموزش دیدن در دوره ی شغل کمپین نویسی می باشد.شغل کمپین نویسی به این صورت می باشد که شما به عنوان کمپین منیجر، با گرفتن یک پروژه به مدت 10 روز و با تکنیک و مهارت های خاص، طبق الگوها و پشتیبانی های صد در صدی از طرف تیم و با آموزش های صفر تا صدی از دوره، استوری های متوالی و روانشناسی شده در این مدت طراحی می کنید که مخاطبان را درگیر استوری ها می کنید و به فروش انفجاری در همان استوری می رسید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد شغل کمپین نویسی و دریافت آموزشها اینجا کلیک کنید
مزایای کمپین نویسی:
- کسب هم زمان مهارت سناریو نویسی و کمپین نویسی
- با کمپین نویسی در بازه زمانی کوتاه به بیشترین فروش و با درآمد بالا می رسیم.
- کمپین نویسی را می توانید هم برای کسب و کار خود و هم برای کسب و کار دیگران می توانید انجام بدهید.
- کسب مهارت در عرض حداکثر یک ماه و ورود به بازار کار در همان روزهای اولیه بعدازآموزش
- بدون نیاز به تجربه و مهارت قبلی و خاص،(چون با تهیه دوره، صفر تا صد مهارت و تجربه را به دست می آورید.)
- درآمد نامحدود(به طور مثال:اگر شما ماهانه یک پروژه بگیرید و میزان فروش کارفرما را که فروش کمتری دارند، شما به عنوان کمپین منیجر فروش ایشان را بیشتر می کنید و برای آن ها صف فروش ایجاد می کنید، با این حساب برای هر پروژه مبلغ 20 میلیون در ماه و به ازای 10 تا پروژه مبلغ 200 میلیون درآمد در ماه می رسید.)
- قابل اجرا برای سنین مختلف به دلیل آموزش های ساده و قابل فهم
- عدم وابستگی به مکان و زمان
کلام آخر
اگر می خواهید به عنوان سناریو نویس، نتیجه خوب و ایده آل را به دست آورید، و به درآمد بالایی برسید، و از آنجایی که مهمترین موضوع برای کسب و کارهای مختلف رسیدن به درآمد ایده آل و جذب مشتریان و اعتماد به برند است. تمامی این عوامل زمانی اتفاق می افتد که شما به مهارت کامل در سناریو نویسی رسیده باشید پس باید بهترین سناریو نویس باشید. سناریو نویسی بخشی از کمپین نویسی می باشد که مرتبط با هم می باشد و شما با آموزش دیدن در دوره ی شغل کمپین نویسی، برای پیج کاری خود و در صورت نداشتن پیج کاری، برای پیج های کسب و کار دیگران با سناریویی که می نویسید منجر به صف فروش در همان استوری ها بشوید پس شما با دیدن آموزش هم به سناریو نویس ماهر تبدیل می شوید و هم با کمپین فروش در استوری ها صف فروش ایجاد می کنید و این یعنی با یه تیر دو نشان می زنید و هم به درآمد انفجاری می رسید.
برای اطلاعات بیشتر و دیدن آموزش رایگان و نحوه ی فعالیت اینجا کلیک کنید
[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]


بدون دیدگاه