ما در این مقاله به تعریف هشتگ گذاری چیست و اصول هشتگ گذاری در اینستاگرام می پردازیم که باعث می شود وقتی فردی این هشتگ را در اینستاگرام سرچ می کند، پست شما را نیز مشاهده کند، و باعث افزایش رشد پیج آن ها شود، پس با ما همراه باشید.
>>عنوان ها
هشتگ گذاری چیست؟ | اصول هشتگ گذاری در پست اینستاگرام
اصول هشتگ گذاری در پست اینستاگرام
کمپین فروش چیست؟ و چه تاثیری در میزان فروش ما دارد؟
هشتگ گذاری چیست؟ | اصول هشتگ گذاری در پست اینستاگرام
ابزاری قدرتمند در اینستاگرام، برای رسیدن به مخاطب هدف و افزایش دیده شدن پست هاست. هشتگ گذاری چیست؟ در واقع همان کلمه یا عبارتی است که با # آغاز میشود. در واقع علامت # قبل از عبارات کلیدی مربوط به حوزه کسب و کار هر فرد گذاشته میشود، و با کلیک کردن روی آن، مخاطب به مطالب یا صفحاتی با همان موضوع منتقل میشود و باعث دیده شدن پست شما می شود.
اصول هشتگ گذاری در پست اینستاگرام:
- مختص و مرتبط: از هشتگ هایی استفاده کنید که دقیقا با محتوای پست شما مرتبط باشد و موضوع آن را به خوبی به نمایش بگذارد.
- کمیاب و پر کاربرد: از ترکیب هشتگ های کم یاب که تعداد دنبال کننده کوچکی دارند و رقبای کم تری در آن حوزه فعالیت می کنند، با هشتگ های کاربرد استفاده کنید.
- جالب و خلاق: از هشتگ هایی استفاده کنید که مخاطب را جذب کند و با محتوای شما مرتبط باشد.
- ترکیب هشتگ ها: از هشتگ های عمومی، اختصاصی، محلی، مربوط به برند و…در ترکیب خود استفاده کنید.
- هشتگ های برند: از یک یا دو هشتگ مخصوص برند خود استفاده کنید تا مخاطبان با آسانی به پست های شما دسترسی پیدا کنند.
- هشتگ های چالش ها: در چالش ها اینستاگرام شرکت کنید و از هشتگ های مربوط به آن چالش استفاده کنید.
- بررسی رقبا:به صفحه حساب رقبای خود نگاه کنید تا ببینید از چه هشتگ هایی استفاده می کنند و شما نیز الهام بگیرید.
- از هشتگ های مربوط به حوزه ی کاری خودتان استفاده کنید: چون ممکن است شدوبن بشید.
- هشتگ ها را اصلا کپی نکنید! با کپی کردن هشتگ ها را غیر فعال می کنید.
- از هشتگ های ایموجی دار استفاده نکنید.
- هر چقدر پیج بزرگتر باشد از تعداد هشتگ کم تری استفاده کنید.(فقط هشتگ های پر بازدید بزن)
- هشتگ های خوب همیشه یک یا دو بخشی هستند حتی الامکان هشتگ یک بخشی استفاده شود)
- الویت با هشتگ های یک بخشی و زیر یک میلیون هست، هشتگ بالای یک میللیون فقط برای ارسال سیگنال به اینستاگرام است.
- ترجیحا 70% هشتگا زیر 300K باشه تا پست شما بیشتر بازدید بخوره و توی تاپ و ریسنت بمونه.
- مهمترین مورد،برای بازدید بیشتر و ورود به اکسپلور ، کاور خوب، تیتر خوب و عکس محصول که باید کیفیت خوبی داشته باشد.
- برای پیج های زیر5K بین 15 تا 20 هشتگ باشند، پیج های بالای 50K حداکثر 10 هشتگ.
- میزان درصد استفاده از هشتگ ها: (50 درصد هشتگ ها از 10 تا 50K باشد، 20 درصد هشتگ ها از 50 تا 300K، 15درصد هشتگها از300 تا 900K و 5 درصد از هشتگ بالای یک میلیون باشد.)
- تعداد هشتگ ها را متغییر بگذارید
- لیستی از هشتگ ها بسازید و آنها را بر اساس میزان ویو دسته بندی کنید.
- دسته بندی هشتگ ها:هشتگ های کوچک،زیر 100K،هشتگ های متوسط،100 الی 500K،هشتگ های بزرگ، بالای 500K.
دو جا نباید از هشتگ استفاده کنید:
- در قسمت بایو ی پیج
- در دو خط اولی کپشن، ( چون این دو مورد باعث می شود، مخاطبی که وارد پیج میشه روی آن کلیک کند و به صفحه ی رقبا وارد شود.)
هشتگ گذاری در اینستاگرام یک کار اصولی و تخصصی است و نیاز به صرف زمان، آزمون و خطا و کسب تجربه دارد اما زمانی که در این زمینه به تجربه کافی برسیم، میتوانیم از این قابلیت اینستاگرام برای ارتقا پیج خود بسیار بهره ببریم. اما یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد بالا و انفجاری کمپین فروش می باشد که ما در پایین توضیح مختصری دراین مورد دادیم.
کمپین فروش چیست؟ و چه تاثیری در میزان فروش ما دارد؟
- به جرئت می توان گفت که یکی از شغل های پولدار و نوین که خیلی ها هنوز بلد و حتی از این شغل باخبر نیستند. در واقع کمپین فروش یک مهارت هست که همه بدون محدودیت سنی و بدون سابقه یا تجربه خاصی، فقط با دیدن آموزش های صفر تا صدی و با دادن الگوهای آماده و پشتیبانی های کاملا تضمینی از طرف تیم و با دادن تکنیک های خاص برای پیج خود و یا پیج های کاری دیگران می توانید فروش انفجاری ایجاد کنید به این صورت که شما به جای سفارشات محدود و مراجعه پی در پی به اداره پست، با کمپین فروش، با گرفتن حجم سفارشات بالا در یک روز از ماه، به اداره پست مراجعه کنید و در این یک روز به اندازه چند ماه فروش داشته باشید.
- همچنین اگر برای خود پیجی ندارید، می توانید پیج هایی که کسب و کار دارند ولی فروش کمتری دارند برای آنها کمپین فروش ایجاد کنید، به طور مثال اگر پیجی ماهانه بیست میلیون فروش دارد شما پیشنهاد می دهید که من به عنوان کمپین منیجر می توانم فروش شما رو چند برابر کنم و مثلا به 200 میلیون برسانم و پورسانت 15 الی 20 درصدی را حاصل از افزایش فروش برمی دارم. شما اگر یک پروژه در ماه بگیرید حداقل 20 میلیون و با گرفتن 10 پروژه در ماه به درآمد 200 میلیون می رسید.
برای آگاهی بیشتر و دیدن دوره رایگان در مورد شغل کمپین نویسی اینجا کلیک کنید
[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]


بدون دیدگاه