قالب وردپرس افزونه وردپرس
خانه / آخرین نوشته ها / تهاتر | قابلیت ورود کالا ها و خدمات به بازار تهاتر

تهاتر | قابلیت ورود کالا ها و خدمات به بازار تهاتر

تهاتر ، قابلیت ورود کالا ها و خدمات به بازار تهاتر

 

 

بر اساس تحقيقات علمي، امروزه بيش از ۷۰ درصد کالاها و خدمات قابليت ورود به اين بازار را دارند. مهمترين آنها عبارتند از :

۱- املاک و واحدهاي تجاري، مسکوني و اداري
۲- کالاهاو توليدات صنعتي شامل، انواع خودرو و موتورسيکلت، لوازم يدکي، لوازم صنعتي ساختماني، لوازم صنعتي کشاورزي و …
۳- لوازم اداري
۴- لوازم خانگي برقي و …
۵- محصولات غذايي
۶- مواد اوليه مورد نياز بخشهاي مختلف
۷- موبايل و خطوط تلفن
۸- مواد معدني
۹- خدمات رفاهی مانند هتلها و رستورانها و مراکز تفریحی
۱۰- خدمات آموزشی مانند آموزشگاهها ومدارس غیر انتفاعی و دانشگاههای مجازی
۱۱- خدمات تبلیغاتی
۱۲- خدمات موسسات فرهنگی مانند انتشارات و چاپخانه ها و سینماها
۱۳- خدمات اداری
۱۴- خدمات ساختمانی
۱۵- خدمات پزشکی و آزمایشگاهی
۱۶- خدمات حقوقی و مشاوره ای
۱۷- خدمات علمی و فنی و مهندسی

 

 

تهاتر رو در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

  1. وبسایت تهاتر : tahaator.com
  2. اینستاگرام تهاتر : tahaator_com@
  3. تلگرام تهاتر : tahaator_com@

 

 

بیشتر بخوانید : توسعه بازار های تهاتری

 

تهاتر

تهاتر

 

مزیتهای فعالیت در بازار های تهاتری

 بالا رفتن شفافیت اقتصادی
 رقابتی شدن بازار
 امکان انجان بهتر برنامه ریزی اقتصادی
 حذف فرآیند واسطه گری
 حذف هزینه های اضافی تبلیغات و مزایده و مناقصه
 کوتاه شدن زمان تولید تا عرضه
 تسریع در فرآیند مبادله ومعامله به دلیل نیاز فوری طرفین
 امکان افزايش ظرفيت فروش
 دسترسی به بازارهای جديد
 فعاليت در يک شبکه بازار رقابتی
 استفاده از ظرفيت توليد اضافی
 کمک به ارتقای کیفیت کالاها و خدمات عرضه شده
 کمک به کاهش قیمتها
 امکان فعالیت در دوران رکود اقتصادی
 امکان تبدیل محصول به مواد اولیه بدون نیاز به نقدینگی
 امکان ورود کالاها و خدمات انبار شده در چرخه اقتصادی

 

بیشتر بخوانید : تهاتری در بازار های نوین

 

تهاتر

 

جایگاه جهانی بازارهای تهاتری در جهان

 امروزه فعالیت این نوع بازارها به صورت سازمان یافته و مدون در بیش از ۱۰۰ کشور جهان رایج می باشد. تعدادی از این کشورها عبارتند از:

کشورهای آمريکايي : ايالات متحده آمريکا, کانادا ,مکزيک ,جاماييکا ,برزِيل ,آرژانتين ,اروگوئه ,بوليوی و … کشورهای اروپايي : آلمان ,انگليس ,فرانسه ,ايتاليا ,بلژيک ,دانمارک ,لهستان ,روسيه ,ايرلند و …

کشورهای منطقه خاورميانه : ایران,ترکيه ,لبنان و …

کشورهای اقیانوسیه وجنوب شرق آسيا : استرالیا, زلاندنو ,ژاپن ,کره جنوبی ,چين ,تايوان ,هنگ کنگ,هندوستان ,مالزی و …

همچنين شرکت هاي بزرگي مانند: جنرال موتورز آمريکا , ميتسوبيشي , هيونداي ژاپن و و ديگر شرکتهاي بزرگ صنعتي و تجاري عضو اين بازارها هستند.

 

بیشتر بخوانید :تهاتری چیست | معنی و مترادف تهاتری

 

تهاتر

 

بر اساس مطالعات علمی موسسه بین المللی مبادلات تجاری(IRTA) از ۳۴ تریلیون دلار ظرفیت اقتصاد جهانی :

– ۶۰ درصد مخارج مصرف کننده
– ۳۰ 
درصد هزینه های دولتی

۱۰ درصد یعنی بالغ بر ۲/۳ تریلیون دلار هزینه مبادلات می باشد. در حالی که هزینه مبادله بهینه برای اقتصاد جهانی معادل ۴ درصد پیش بینی شده است. این به این معنی است که بازارهای مبادله ای غیر نقدی که با رقمی معادل ۴۳/۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۴ فعالیت داشته اند، ظرفیت توسعه و گسترش تا رقم ۱۳۶ میلیارد دلار را دارا می باشند.

– آمریکای شمالی و آمریکای لاتین: تقریبا ۵۰۰ بازار مبادلات تجاری بیش از ۴/۴ میلیارد دلار مبادله تجاری در سال ۲۰۰۴
– اروپا و خاور میانه: تقریبا ۱۰۰ بازار مبادلات تجاری بیش از۸/۱ میلیارد یورو مبادله تجاری در سال ۲۰۰۴
– استرالیا و جنوب شرق آسیا تقریبا ۱۰۰ بازار مبادلات تجاری بیش از ۸۵/۱ میلیارد دلار استرالیا مبادله تجاری در سال ۲۰۰۴

 

اهم موضوعات قابل بررسی در استارتاپ بازار مجازی تهاتر محصولات ساختمانی

تعریف
اهداف
انواع
روش های
منافع و مزایای
مشکلات
تشخیص نیازمندی های
نظام ارزیابی در
فرایند اقدام
محدودیت های قانون
مثال
مفروضات معامله
محاسبات ریالی

درباره ی بهرام رستمی

به یادگیری ، به اشتراک گذاشتن آموخته‌هایم با دیگران و به نوشتن علاقه زیادی دارم و هدفم از راه اندازی وبسایت شخصیم انتشار یادداشت ها ، مقالات و تجربیاتم تو حوزه وب ، تکنولوژی و استارتاپ و چیز های دیگه هست .

مطلب پیشنهادی

خودرو‌های چینی ۵۰ میلیونی

به گزارش از بهرام رستمی روزنامه هفت صبح: اگر عاشق خودرو‌های چینی هستید و از …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *